יום שישי, 4 במאי 2012

קורס מיוחד לסוחר בשוק ההון

המסחר ב שוק ההון הוא מקצוע.

גם אם אינכם עוסקים ב מסחר כמקור פרנסה עקרי\יחיד עדיין אתם משתמשים לצורך כך בכסף שחסכתם בעמל רב מעבודתכם במהלך הקריירה המקצועית שלכם. אל לכם להקל ראש המסחר מאוד תובעני ועשוי לגרום להפסד כספי ניכר ועוגמת נפש ולכן כדי לדעת איך להתמודד ב שוק ההון התובעני הזה חייבים להבין את כלי המשחק וחוקי המשחק ולשם כך בדיוק פיתחתי את הסדנא העוסקת ב מסחר תוך יומי באופציות מעו"ף אך הכלים שתלמדו להשתמש בהם ישמשו אתכם למסחר בכל בורסה ועל כל מדד שתחפצו.

הסדנא מתחילה דווקא בהיבט האנושי והוא אנחנו. אנחנו אלו שגורמים את ההפסד הכי גדול ל תיק ההשקעות שלנו ומיכוון שאנו המקור העיקרי להפסד דבר ראשון נטפל בנו כאנשים , נשנה את החשיבה והגישה ל שוק ההון בכלל ולמסחר בפרט והכי חשוב נעבוד על הפסיכולוגיה שלנו כסוחרים.

בהמשך ניכנס לתוך העולם של ה ניתוח טכני נבין מהם הכלים הנכונים להשתמש בהם מתי להשתמש בכל כלי לאיזה גרף מתאים איזה כלי וכיצד שילוב של כלים מנצחים יוצרים רווחים.

לאחר שנבין את שני התחומים הפסיכולוגי והטכני נלמד כיצד לשלב בינהם ומתי לסחור , מתי לא לסחור ואיך בונים תכנית עבודה ל מסחר תוך יומי ומהי שיטת עבודה נכונה למשקיע לטווח ארוך  ונסיים עם יום מסחר משותף ונראה כיצד מקבלים את ההחלטות הנכונות עם הכלים הנכונים.

בסדנת המסחר המיוחדת הזו תחשפו לגישות שונות שלפעמים תשאלו את עצמכם מה לזה ולהיותי סוחר אך בסופו של דבר כל החלקים יתחברו לכדי תמונה והפאזל יושלם.

אז כל מה שנותר לך לעשות זה להרשם למפגש המבוא בחינם ולקבל כלים אחרים שיניבו תוצאות אחרות ל תיק ההשקעות שלך.

אשמח לפגוש אותך במפגש הקרוב   הרשם כאן ועכשיו     וקבל הטבה ייחודית*.

בידידות,
עמיר קרן




*בהתאם לתקנון. כמות מקומות מוגבלת. בתוקף עד 20.5.2012

2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שקורסים אשר מתמקדים בשוק ההון ובתחום הפיננסים יכולים לתת לכל אדם יתרון מסויים בניהול של חשבון בנק או כל דבר אחר שקשור לפיננסים.
    אני רואה את זה על עצמי, לאחר קבלת רישיון יועץ פנסיוני התחלתי לראות כי אני מצליח לחסכון הרבה יותר כסף בחודש, ההוצאות שלי הצטמטמו וניהול החשבון נהיה הרבה יותר טוב.
    היום אני עושה את אותו דבר עם אנשים שצריכים את העזרה הזאת ואינם מצליחים לחסוך או נקלעים לחובות.

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום השקעה בבורסה דורשת ידע נרחב והרבה מאוד השקעה, מבחינת זמן ומבחינה כספית, על מנת לייצר תשואה גבוהה.
    אני חושב שבעזרת קורס ניתוח טכני אנשים יכולים להבין יותר טוב איך לקרוא את הגרפים המוצגים להם על המוצרים הפיננסים השונים, וככה להבין בצורה טובה יותר באיזה מוצר כדאי להם להשקיע.
    כאדם שמשקיע במסחר עצמאי בבורסה במשך שנים רבות אני חושב שלהגיע בלי ידע מקדים ולהתחיל לסחור לא שונה מאשר ל"המר" בלוטו, יכול להיות שתצליחו ויכול להיות שתיכשלו.לכן אני חושב שכדאי מאוד לרכוש ידע מקצועי לפני שמתחילים לסחור בבורסה.

    השבמחק